• Achteraf betalen
  • Gratis verzending vanaf 49,95
  • Gratis retourneren mogelijk
  • 14 dagen bedenktijd
Country/Language

FASHIONCHICK SHOPPING DAYS | 20% KORTING OP DE NIEUWE COLLECTIE | DE KORTING WORDT VERREKEND IN DE SHOPPINGBAG

20% KORTING OP DE NIEUWE COLLECTIE! DE
KORTING WORDT VERREKEND IN DE SHOPPINGBAG

Veelgestelde vragen

Zoeken

    • Wanneer er een kortingscode beschikbaar is kun je deze invoeren via de shoppingbag. Zodra er geen kortingscode beschikbaar is voor de actie, wordt de korting automatisch verrekend in de shoppingbag. Bekijk de algemene voorwaarden op de pagina https://www.sacha.nl/Voorwaarden-kortingscodes/.

    • Je kunt de bestelling betalen via creditcard (VISA / Mastercard), Afterpay, Paypal of IDEAL. Ingenico beheert deze betalingen.

    • Voor het gebruik van AfterPay brengt Sacha €1,25 in rekening. Deze extra kosten worden vermeld op de pagina waar de keuze wordt gemaakt voor de betaalmethode. Dit is ook de pagina waar de adrescontrole plaatsvindt. De kosten worden automatisch bij het orderbedrag opgeteld.

      Na ontvangst van jouw bestelling ontvang je van AfterPay per mail een betaaloverzicht. Je kunt nu gemakkelijk het orderbedrag betalen door middel van overschrijving of de iDeal betaal button in de digitale factuur.

      Je krijgt van AfterPay 14 dagen de tijd om de factuur te voldoen. Je kunt dus zelf kiezen op welk moment je wenst te betalen binnen de betaaltermijn! Meer informatie over betalen met Afterpay vind je hier.

    • De digitale acceptgiro wordt verzonden wanneer het product is verzonden door Sacha. De uiterste betaaldatum wordt vermeld op de (digitale) acceptgiro. Kijk hier voor meer informatie. De levertijd van Sacha staat los van de betaaldatum. De betaling doe je aan AfterPay. Je bent daarbij verplicht binnen 14 dagen de betaling te voldoen. Op het moment dat Sacha de bestelling onverhoopt niet kan leveren of je het artikel retour stuurt wordt het bedrag teruggestort via AfterPay of komt de vordering te vervallen. Afterpay stuurt in dat geval een nieuwe factuur of een bericht van de vervallen vordering.

    • Wanneer de bestelling wordt geplaatst wordt deze direct door AfterPay gefactureerd. Het kan dus voorkomen dat je al een factuur ontvangt van AfterPay zonder dat de artikelen daadwerkelijk zijn geleverd. Wanneer het artikel onverhoopt niet geleverd kan worden of  retour wordt gezonden dan zorgt Sacha voor de retourbetaling, of het laten vervallen van de vordering. AfterPay stuurt op dat moment een vernieuwde factuur of een bericht dat de vordering is vervallen. Zo hoeft je je nooit zorgen te maken over de betaling.

    • Bekijk de veel gestelde vragen via: Afterpay FAQ, of neem hier contact op met AfterPay.

    • Een Sacha Giftcard of Aanbetalingskaart is onbeperkt geldig en in te leveren in een van de Sacha Winkels. In de Sacha online shop kan niet worden betaald met een Giftcard.

    • Nadat de betaling heeft plaatsgevonden en de bestelling is afgerond, ontvang je binnen een paar minuten een orderbevestiging op het opgegeven e-mail adres. Geen mail ontvangen? Kijk ook eens in je SPAM-box.

    • Op het moment dat de bestelling verstuurd wordt vanuit ons distributiecentrum, ontvang je een verzendbevestiging. De factuur wordt als PDF bestand meegestuurd met verzendbevestiging.

    • Zodra de bestelling is betaald is het niet meer mogelijk een artikel toe te voegen. Je kunt hiervoor een nieuwe bestelling plaatsen.

    • Neem telefonisch contact op met de klantenservice om je bestelling te annuleren. Zorg ervoor dat je je ordernummer paraat hebt, zo kunnen wij jou nog sneller van dienst zijn.

    • Op www.sacha.nl zijn alleen leveringen binnen Nederland mogelijk. Wil je graag een van onze artikelen kopen, maar woon je niet in Nederland? Bezoek dan een van onze andere webshops:

      www.sacha.be  |  www.sacha.fr  | www.sachaschuhe.de

      Of bezoek een van onze winkels. Als je niet woonachtig bent in Nederland, België, Duitsland, Frankrijk of Luxemburg dan is het helaas niet mogelijk om bij Sacha te bestellen.

    • Op https://www.sacha.nl/klantenservice/ruilen-retourneren/ lees je alles over het ruilen of retourneren van een bestelling. 

    • Verpak de artikelen in de originele verpakking en plaats in de verzenddoos. Plak het KIALA verzendlabel dat je bij de bestelling hebt ontvangen over het oude etiket en doe de pakbon bij de retourzending in de doos. Als je het pakket hebt ingeleverd ontvang je een Kiala verzendbewijs. Indien je het verzendbewijs niet overhandigt krijgt kun je een foto maken van het verzendlabel waarop het verzendnummer staat. Bewaar dit bewijs goed. Sacha is niet aansprakelijk bij eventueel verlies, indien het verzendnummer niet overhandigd kan worden.

    • De retourtermijn is 14 dagen vanaf de eerste dag na levering.

    • Het is momenteel nog niet mogelijk om een artikel te ruilen. Je kunt het artikel retourneren en een nieuwe bestellen plaatsen. Het bedrag wordt dan binnen 14 dagen overgemaakt. Doorgaans duurt dit 5 tot 10 werkdagen.

    • Indien je een deel van je bestelling retour stuurt of geen verzendkosten hebt betaald, betaal je geen retourkosten. Indien je € 4,95 verzendkosten hebt betaald en de gehele bestelling retour stuurt, dan vervallen de verzendkosten, je betaalt dan wel de kosten voor het retoursturen van je gehele order. Deze retourkosten bedragen € 4,95. Wanneer je een product wilt omruilen, dan worden alleen verzendkosten in rekening gebracht indien je nieuwe aankoop een totaal bedrag van minder dan € 49,95 heeft. Uitgezonderd hiervan zijn klachten. Bij het retour zenden van een klacht komen de verzendkosten voor het vervangende artikel voor rekening van Sacha.

    • Deze vind je via www.kiala.nl. Voer je postcode in en de site toont het dichtstbijzijnde Kiala punt. Als er geen Kiala punt binnen een straal van 10 km van je huisadres aantreft, neem dan contact op via de contact pagina. Vermeld hierbij je naam en ordernummer. Sacha biedt je in dit geval een alternatieve oplossing om het pakket gratis naar de Sacha Online Shop te verzenden.

    • Kosten die worden gemaakt door het pakket via een andere vervoerder retour te zenden, kunnen niet worden verhaald op Sacha.

    • De bestelling wordt bezorgd door DHL. Het is alleen mogelijk is om een bestelling bij een thuis- of werkadres te leveren. Indien het pakket niet geleverd kan worden, wordt er een briefje in de brievenbus gedaan. Op het briefje staat een code waarmee je via de website van DHL een nieuwe leverdatum kunt plannen. Je hebt hiervoor de keuze uit: levering bij het dichtstbijzijnde DHL Parcelshop, het pakket op een andere dag of tijd laten bezorgen of het pakket bij een van de buren laten bezorgen. Als het pakket 4 keer niet afgeleverd kan worden wordt deze automatisch geretourneerd naar Sacha.

    • Je bent zelf verantwoordelijk voor het juist doorgeven van het afleveradres. Het is helaas niet mogelijk om het adres te wijzigen als de bestelling al is verzonden. Wanneer je nog geen verzendbevestiging hebt ontvangen kun je (telefonisch) contact opnemen met de klantenservice om het adres te laten wijzigen.

    • De verwachte levertijd van het door jou bestelde artikel vind je terug op de productdetail pagina. De verwachte afleverdatum van je bestelling wordt ook vermeld bij het afrekenen en in je orderbevestiging. Als je verschillende artikelen besteld met verschillende levertijden, dan geldt altijd de langstdurende levertijd. Je kunt de bestelling volgen door in te loggen in Mijn Sacha.

    • Als je een bestelling plaatst met een totaalbedrag boven € 49,95 dan is verzending gratis! Voor bestellingen onder € 49,95 brengen wij € 4,95 verzendkosten in rekening.

    • Wanneer je voor het eerst een bestelling plaatst op sacha.nl kun je heel eenvoudig een account aanmaken. In de eerste stap van de check-out kun je een account aanmaken. Wanneer je tijdens het plaatsen van een bestelling geen account hebt aangemaakt, kun je bij een volgende bestelling een account aanmaken. 

    • Ja dat kan, je gaat hiervoor naar Mijn Sacha. Hier kun je jouw gegevens wijzigen.

    • Klik bij het inloggen op de 'wachtwoord vergeten' link.  Voer het e-mailadres van je account in. Je ontvangt nu een e-mail met de mogelijkheid een nieuw wachtwoord aan te vragen.

    • Om een account te verwijderen, dien je in te loggen in Mijn Sacha. Hier vind je een knop 'verwijderen account'.

    • • Al je gegevens zijn al ingevuld bij een volgende bestelling!
      • Je kunt meerdere verzendadressen opslaan
      • Bestellingen bekijken en de status volgen

    • Kijk op onze contactpagina voor de contactgegevens van Sacha.

    • Neem contact op met onze klantenservice via klantenservice@sacha.nl. Vermeld hierbij de volgende gegevens:

      1. Wat is de klacht.
      2. Waar en wanneer heb je het product gekocht. Indien het een online bestelling graag het ordernummer doorgeven.
      3. Foto's van de klacht, inclusief een geheel aanzicht van het artikel.

    • Als je een klacht in wilt dienen over een winkelaankoop kun je met het artikel en het aankoopbewijs langsgaan bij een filiaal bij jou in de buurt.
      Voor overige vragen over winkelaankopen kun je mailen naar aftersales@sacha.nl of maak gebruik van het contactformulier.

    • We bieden 6 maanden garantie op artikelen. Deze garantie is van toepassing op fabricagefouten. Schade aan ritsen, hakken of applicaties en schade ontstaan door gebruik of slijtage vallen niet binnen deze garantie. Daarnaast ben je zelf verantwoordelijk het artikel goed te onderhouden. Vraag advies over onderhoud in een van onze winkels of neem contact op met de klantenservice.

    • Je kunt je hier aanmelden voor de Sacha Newsletter. www.sacha.nl/nieuwsbrief/

    • Je kunt je afmelden voor de nieuwsbrief door onderaan de mail te klikken op afmelden.

    • Op het moment dat je de bestelling hebt afgerekend in een van de Sacha winkels, ontvangt je een orderbevestiging op het opgegeven e-mailadres. Hierop staat de levertijd vermeld.

    • Voor een thuisbezorging gelden dezelfde voorwaarden als voor een winkel aankoop. Het is alleen mogelijk een artikel besteld via een thuisbezorging te retourneren in een winkel. Het artikel kan vanaf de dag van ontvangst binnen 14 dagen worden geruild. Je kunt hiervoor terecht in één van onze winkels met het ongedragen artikel in de originele verpakking en de kassabon. Hier vind je alle adressen van onze winkels.

Contact