• Achteraf betalen
  • Stuur je pakket gratis retour
  • Gratis verzending naar winkels
Country/Language
bag
Laden...

MELD JE AAN VOOR DE NIEUWSBRIEF EN ONTVANG VANDAAG NOG €5,- KORTING OP JE BESTELLING!

MELD JE AAN VOOR DE NIEUWSBRIEF
EN ONTVANG €5,- KORTING OP JE BESTELLING!

Veelgestelde vragen

Zoeken

    • Wanneer er een kortingscode beschikbaar is kun je deze invoeren via de shoppingbag. Zodra er geen kortingscode beschikbaar is voor de actie, wordt de korting automatisch verrekend in de shoppingbag. Bekijk de algemene voorwaarden op de pagina https://www.sacha.nl/Voorwaarden-kortingscodes/.

    • Je kunt de bestelling betalen via creditcard (VISA / Mastercard), Afterpay, Paypal of IDEAL. Ingenico beheert deze betalingen.

    • Voor het gebruik van AfterPay brengt Sacha €1,25 in rekening. Deze extra kosten worden vermeld op de pagina waar de keuze wordt gemaakt voor de betaalmethode. Dit is ook de pagina waar de adrescontrole plaatsvindt. De kosten worden automatisch bij het orderbedrag opgeteld.

      Na ontvangst van jouw bestelling ontvang je van AfterPay per mail een betaaloverzicht. Je kunt nu gemakkelijk het orderbedrag betalen door middel van overschrijving of de iDeal betaal button in de digitale factuur.

      Je krijgt van AfterPay 14 dagen de tijd om de factuur te voldoen. Je kunt dus zelf kiezen op welk moment je wenst te betalen binnen de betaaltermijn! Meer informatie over betalen met Afterpay vind je hier.

    • De digitale acceptgiro wordt verzonden wanneer het product is verzonden door Sacha. De uiterste betaaldatum wordt vermeld op de (digitale) acceptgiro. Kijk hier voor meer informatie. De levertijd van Sacha staat los van de betaaldatum. De betaling doe je aan AfterPay. Je bent daarbij verplicht binnen 14 dagen de betaling te voldoen. Op het moment dat Sacha de bestelling onverhoopt niet kan leveren of je het artikel retour stuurt wordt het bedrag teruggestort via AfterPay of komt de vordering te vervallen. Afterpay stuurt in dat geval een nieuwe factuur of een bericht van de vervallen vordering.

    • Wanneer de bestelling wordt geplaatst wordt deze direct door AfterPay gefactureerd. Het kan dus voorkomen dat je al een factuur ontvangt van AfterPay zonder dat de artikelen daadwerkelijk zijn geleverd. Wanneer het artikel onverhoopt niet geleverd kan worden of  retour wordt gezonden dan zorgt Sacha voor de retourbetaling, of het laten vervallen van de vordering. AfterPay stuurt op dat moment een vernieuwde factuur of een bericht dat de vordering is vervallen. Zo hoeft je je nooit zorgen te maken over de betaling.

    • Bekijk de veel gestelde vragen via: Afterpay FAQ, of neem hier contact op met AfterPay.

    • Een Sacha Giftcard of Aanbetalingskaart is onbeperkt geldig en in te leveren in een van de Sacha Winkels. In de Sacha online shop kan niet worden betaald met een Giftcard.

    • Nadat de betaling heeft plaatsgevonden en de bestelling is afgerond, ontvang je binnen een paar minuten een orderbevestiging op het opgegeven e-mail adres. Geen mail ontvangen? Kijk ook eens in je SPAM-box.

    • Op het moment dat de bestelling verstuurd wordt vanuit ons distributiecentrum, ontvang je een verzendbevestiging. De factuur wordt als PDF bestand meegestuurd met verzendbevestiging. Deze factuur is voor eigen administratie.

    • Zodra de bestelling is betaald is het niet meer mogelijk een artikel toe te voegen of het artikel/maat te wijzigen. Neem contact op met de Klantenservice indien je je order wilt annuleren. Je kunt vervolgens een nieuwe bestelling plaatsen met het correcte artikel.

    • Helaas is het niet mogelijk om je bestelling zelf te annuleren. Neem telefonisch of via onze chatfunctie contact op met de klantenservice om je bestelling te annuleren. Zorg ervoor dat je je ordernummer paraat hebt, zo kunnen wij jou nog sneller van dienst zijn.

    • Op https://www.sacha.nl/ zijn alleen leveringen binnen Nederland mogelijk. Wil je graag een van onze artikelen kopen, maar woon je niet in Nederland? Bezoek dan een van onze andere webshops:

      www.sacha.be  |   www.sacha.fr  | www.sachaschuhe.de

      Of bezoek een van onze winkels. Als je niet woonachtig bent in Nederland, België, Duitsland, Frankrijk of Luxemburg dan is het helaas niet mogelijk om bij Sacha te bestellen.

    • Op https://www.sacha.nl/klantenservice/ruilen-retourneren/ lees je alles over het ruilen of retourneren van een bestelling. 

    • Retourneren via UPS - dit geldt voor bestellingen die voor 7 november zijn geplaatst

      1) Kijk op https://www.sacha.nl/ups/ voor het dichtstbijzijnde retourpunt.
      2) Geef aan bij het UPS retourpunt dat het pakket voor Sacha bestemd is. Sacha staat bij hen in het systeem.
      3) Bewaar je UPS verzendbewijs totdat je een bevestiging per e-mail ontvangt dat jouw pakket in goede orde is ontvangen. Het retourbedrag wordt na ontvangst van je pakket binnen 10 werkdagen gecrediteerd.

      Retourneren via DHL - dit geldt voor bestellingen die op 7 november of daarna zijn geplaatst

      1. Verpak de artikelen samen met de pakbon (die je in het pakket hebt ontvangen) in de originele verpakking en plaats deze terug in de verzenddoos. 
      2. Bij je bestelling ontvang je een DHL retourlabel, plak dit label op de verzenddoos over het originele verzendlabel. Ben je jouw retourlabel kwijt? Neem dan contact op met onze Klantenservice.
      3. Geef het pakket af bij een DHL ServicePoint (https://www.dhlparcel.nl/nl/particulier/servicepoint). 
      4. Als je het pakket hebt ingeleverd ontvang je een verzendbewijs. Bewaar het verzendbewijs totdat je een bevestiging per e-mail ontvangt dat je pakket in goede orde is ontvangen, Sacha is niet aansprakelijk bij verlies.

      Retourneer of ruil (mits het artikel in de winkel op voorraad is) je webshop bestelling geheel gratis in één van de Sacha winkels in Nederland, België of Duitsland. Kijk voor een overzicht van alle winkels op www.sacha.nl/winkels/.

    • De retourtermijn is 14 dagen vanaf de eerste dag na levering.

    • Het is momenteel nog niet mogelijk om een artikel van een online bestelling te ruilen. Je kunt het ontvangen artikel retourneren en een nieuwe bestelling plaatsen. Het bedrag wordt binnen 14 dagen overgemaakt na ontvangst van het retourpakket. Doorgaans duurt de creditering 4 tot 10 werkdagen.

    • Indien je een deel van je bestelling retour stuurt of geen verzendkosten hebt betaald, betaal je geen retourkosten. Indien je € 4,95 verzendkosten hebt betaald en de gehele bestelling retour stuurt, dan vervallen de verzendkosten, je betaalt dan wel de kosten voor het retoursturen van je gehele order. Deze retourkosten bedragen € 4,95. Wanneer je een product wilt omruilen, dan worden alleen verzendkosten in rekening gebracht indien je nieuwe aankoop een totaal bedrag van minder dan € 49,95 heeft. Uitgezonderd hiervan zijn klachten. Bij het retour zenden van een klacht komen de verzendkosten voor het vervangende artikel voor rekening van Sacha.

      Vanaf heden kun je ook je webshop bestelling in de winkels retourneren. Hier zitten geen kosten aan verbonden, het retourneren in de winkels is geheel gratis! Kijk voor een overzicht van alle winkels op https://www.sacha.nl/winkels/.

    • Deze vind je via https://www.dhlparcel.nl/nl/particulier/servicepoint. Voer je postcode of plaats in en de website toont het dichtstbijzijnde DHL punt.

    • Kosten die worden gemaakt door het pakket op een andere manier te retourneren dan met het bijgesloten DHL retourlabel, worden door Sacha niet vergoed.

    • De bestelling wordt bezorgd door DHL. Het is alleen mogelijk om een bestelling bij een thuis- of werkadres te leveren. Via de mail word je door DHL op de hoogte gehouden van het bezorgmoment. Daarnaast kun je op de pagina https://www.dhlparcel.nl/nl/consument/bezorgtijden jouw bezorgdatum, tijdvenster en locatie checken. Heb je toch de bezorger gemist? Dan ontvang je een e-mail van DHL en een kaart in de brievenbus dat je pakket de volgende dag af te halen is bij het dichtstbijzijnde DHL ServicePoint. Daarnaast heb je vanaf dat moment de keuze om direct online je bezorgmoment te wijzigen (dit is mogelijk tot 23.59u). Je kan een ander moment of locatie kiezen of je laat het pakket bij je buren afleveren. Indien je online geen wijziging doorvoert, wordt jouw pakket de volgende dag bij het dichtstbijzijnde DHL ServicePoint afgeleverd.

    • Je bent zelf verantwoordelijk voor het juist doorgeven van het afleveradres. Het is helaas niet mogelijk om het adres te wijzigen als de bestelling al is verzonden. Wanneer je nog geen verzendbevestiging hebt ontvangen kun je (telefonisch) contact opnemen met de klantenservice om het adres te laten wijzigen.

    • De verwachte levertijd van het door jou bestelde artikel vind je terug op de productdetail pagina. De verwachte afleverdatum van je bestelling wordt ook vermeld bij het afrekenen en in je orderbevestiging. Als je verschillende artikelen besteld met verschillende levertijden, dan geldt altijd de langstdurende levertijd. Je kunt de bestelling volgen door in te loggen in Mijn Sacha.

    • Als je een bestelling plaatst met een totaalbedrag boven € 49,95 dan is verzending gratis! Voor bestellingen onder € 49,95 brengen wij € 4,95 verzendkosten in rekening. Haal je het pakket op in een van onze winkels, dan is het altijd gratis. Kijk voor een overzicht van alle winkels op https://www.sacha.nl/winkels/. 

    • Wanneer je voor het eerst een bestelling plaatst op sacha.nl kun je heel eenvoudig een account aanmaken. In de eerste stap van de check-out kun je een account aanmaken. Wanneer je tijdens het plaatsen van een bestelling geen account hebt aangemaakt, kun je bij een volgende bestelling een account aanmaken. 

    • Ja dat kan, je gaat hiervoor naar Mijn Sacha. Hier kun je jouw gegevens wijzigen.

    • Klik bij het inloggen op de 'wachtwoord vergeten' link.  Voer het e-mailadres van je account in. Je ontvangt nu een e-mail met de mogelijkheid een nieuw wachtwoord aan te vragen.

    • Om een account te verwijderen, dien je in te loggen in Mijn Sacha. Hier vind je een knop 'verwijderen account'.

    • • Al je gegevens zijn al ingevuld bij een volgende bestelling!
      • Je kunt meerdere verzendadressen opslaan
      • Bestellingen bekijken en de status volgen

    • Kijk op onze contactpagina voor de contactgegevens van Sacha.

    • Neem contact op met onze klantenservice via klantenservice@sacha.nl. Vermeld hierbij de volgende gegevens:

      1. Wat is de klacht.
      2. Waar en wanneer heb je het product gekocht. Indien het een online bestelling graag het ordernummer doorgeven.
      3. Foto's van de klacht, inclusief een geheel aanzicht van het artikel.

    • Als je een klacht in wilt dienen over een winkelaankoop kun je met het artikel en het aankoopbewijs langsgaan bij een filiaal bij jou in de buurt.
      Voor overige vragen over winkelaankopen kun je mailen naar klantenservice@sacha.nl of maak gebruik van het contactformulier.

    • We bieden 6 maanden garantie op artikelen. Deze garantie is van toepassing op fabricagefouten. Schade aan ritsen, hakken of applicaties en schade ontstaan door gebruik of slijtage vallen niet binnen deze garantie. Daarnaast ben je zelf verantwoordelijk het artikel goed te onderhouden. Vraag advies over onderhoud in een van onze winkels of neem contact op met de klantenservice.

    • Je kunt je hier aanmelden voor de Sacha Newsletter. www.sacha.nl/nieuwsbrief/

    • Je kunt je afmelden voor de nieuwsbrief door onderaan de mail te klikken op afmelden.

    • Op het moment dat je de bestelling hebt afgerekend in een van de Sacha winkels, ontvangt je een orderbevestiging op het opgegeven e-mailadres. Hierop staat de levertijd vermeld.

    • Voor een thuisbezorging gelden dezelfde voorwaarden als voor een winkel aankoop. Het is alleen mogelijk een artikel besteld via een thuisbezorging te retourneren in een winkel. Het artikel kan vanaf de dag van ontvangst binnen 14 dagen worden geruild. Je kunt hiervoor terecht in één van onze winkels met het ongedragen artikel in de originele verpakking en de kassabon. Hier vind je alle adressen van onze winkels.

Contact