• Achteraf betalen
  • Stuur je pakket gratis retour
  • Gratis verzending naar winkels
Country/Language
bag
Laden...

MELD JE AAN VOOR DE NIEUWSBRIEF EN ONTVANG VANDAAG NOG €5,- KORTING OP JE BESTELLING!

MELD JE AAN VOOR DE NIEUWSBRIEF
EN ONTVANG €5,- KORTING OP JE BESTELLING!

Klantenservice dashboard

Dashboard

Zoeken

Meest gestelde vragen

  • De bestelling wordt bezorgd door DHL. Het is alleen mogelijk om een bestelling bij een thuis- of werkadres te leveren. Via de mail word je door DHL op de hoogte gehouden van het bezorgmoment. Daarnaast kun je op de pagina https://www.dhlparcel.nl/nl/consument/bezorgtijden jouw bezorgdatum, tijdvenster en locatie checken. Heb je toch de bezorger gemist? Dan ontvang je een e-mail van DHL en een kaart in de brievenbus dat je pakket de volgende dag af te halen is bij het dichtstbijzijnde DHL ServicePoint. Daarnaast heb je vanaf dat moment de keuze om direct online je bezorgmoment te wijzigen (dit is mogelijk tot 23.59u). Je kan een ander moment of locatie kiezen of je laat het pakket bij je buren afleveren. Indien je online geen wijziging doorvoert, wordt jouw pakket de volgende dag bij het dichtstbijzijnde DHL ServicePoint afgeleverd.

  • De verwachte levertijd van het door jou bestelde artikel vind je terug op de productdetail pagina. De verwachte afleverdatum van je bestelling wordt ook vermeld bij het afrekenen en in je orderbevestiging. Als je verschillende artikelen besteld met verschillende levertijden, dan geldt altijd de langstdurende levertijd. Je kunt de bestelling volgen door in te loggen in Mijn Sacha.

  • Nadat de betaling heeft plaatsgevonden en de bestelling is afgerond, ontvang je binnen een paar minuten een orderbevestiging op het opgegeven e-mail adres. Geen mail ontvangen? Kijk ook eens in je SPAM-box.

  • Op het moment dat de bestelling verstuurd wordt vanuit ons distributiecentrum, ontvang je een verzendbevestiging. De factuur wordt als PDF bestand meegestuurd met verzendbevestiging. Deze factuur is voor eigen administratie.

  • Zodra de bestelling is betaald is het niet meer mogelijk een artikel toe te voegen of het artikel/maat te wijzigen. Neem contact op met de Klantenservice indien je je order wilt annuleren. Je kunt vervolgens een nieuwe bestelling plaatsen met het correcte artikel.

  • Helaas is het niet mogelijk om je bestelling zelf te annuleren. Neem telefonisch of via onze chatfunctie contact op met de klantenservice om je bestelling te annuleren. Zorg ervoor dat je je ordernummer paraat hebt, zo kunnen wij jou nog sneller van dienst zijn.

  • Op https://www.sacha.nl/klantenservice/ruilen-retourneren/ lees je alles over het ruilen of retourneren van een bestelling. 

  • Retourneren via UPS - dit geldt voor bestellingen die voor 7 november zijn geplaatst

    1) Kijk op https://www.sacha.nl/ups/ voor het dichtstbijzijnde retourpunt.
    2) Geef aan bij het UPS retourpunt dat het pakket voor Sacha bestemd is. Sacha staat bij hen in het systeem.
    3) Bewaar je UPS verzendbewijs totdat je een bevestiging per e-mail ontvangt dat jouw pakket in goede orde is ontvangen. Het retourbedrag wordt na ontvangst van je pakket binnen 10 werkdagen gecrediteerd.

    Retourneren via DHL - dit geldt voor bestellingen die op 7 november of daarna zijn geplaatst

    1. Verpak de artikelen samen met de pakbon (die je in het pakket hebt ontvangen) in de originele verpakking en plaats deze terug in de verzenddoos. 
    2. Bij je bestelling ontvang je een DHL retourlabel, plak dit label op de verzenddoos over het originele verzendlabel. Ben je jouw retourlabel kwijt? Neem dan contact op met onze Klantenservice.
    3. Geef het pakket af bij een DHL ServicePoint (https://www.dhlparcel.nl/nl/particulier/servicepoint). 
    4. Als je het pakket hebt ingeleverd ontvang je een verzendbewijs. Bewaar het verzendbewijs totdat je een bevestiging per e-mail ontvangt dat je pakket in goede orde is ontvangen, Sacha is niet aansprakelijk bij verlies.

    Retourneer of ruil (mits het artikel in de winkel op voorraad is) je webshop bestelling geheel gratis in één van de Sacha winkels in Nederland, België of Duitsland. Kijk voor een overzicht van alle winkels op www.sacha.nl/winkels/.

  • De retourtermijn is 14 dagen vanaf de eerste dag na levering.

  • Indien je een deel van je bestelling retour stuurt of geen verzendkosten hebt betaald, betaal je geen retourkosten. Indien je € 4,95 verzendkosten hebt betaald en de gehele bestelling retour stuurt, dan vervallen de verzendkosten, je betaalt dan wel de kosten voor het retoursturen van je gehele order. Deze retourkosten bedragen € 4,95. Wanneer je een product wilt omruilen, dan worden alleen verzendkosten in rekening gebracht indien je nieuwe aankoop een totaal bedrag van minder dan € 49,95 heeft. Uitgezonderd hiervan zijn klachten. Bij het retour zenden van een klacht komen de verzendkosten voor het vervangende artikel voor rekening van Sacha.

    Vanaf heden kun je ook je webshop bestelling in de winkels retourneren. Hier zitten geen kosten aan verbonden, het retourneren in de winkels is geheel gratis! Kijk voor een overzicht van alle winkels op https://www.sacha.nl/winkels/.