• Achteraf betalen
  • Gratis verzending vanaf 49,95
  • Gratis retourneren mogelijk
  • 14 dagen bedenktijd
Country/Language

HURRY! LAST CHANCE TO GET YOUR SALE FAVOURITES | BEKIJK ALLE DAMESSCHOENEN EN HERENSCHOENEN IN DE SALE!

LAST CHANCE TO GET YOUR SALE FAVOURITES! BEKIJK >

Klantenservice dashboard

Dashboard

Zoeken

Meest gestelde vragen

  • De bestelling wordt bezorgd door DHL. Het is alleen mogelijk is om een bestelling bij een thuis- of werkadres te leveren. Indien het pakket niet geleverd kan worden, wordt het pakket bij de buren aangeboden indien mogelijk en wordt er een briefje in de brievenbus gedaan. Op het briefje staat een code waarmee je via de website van DHL een nieuwe leverdatum kunt plannen. Je hebt hiervoor de keuze uit: levering bij het dichtstbijzijnde DHL Parcelshop, het pakket op een andere dag of tijd laten bezorgen of het pakket bij een van de buren laten bezorgen. Als het pakket 4 keer niet afgeleverd kan worden wordt deze automatisch geretourneerd naar Sacha.

  • De verwachte levertijd van het door jou bestelde artikel vind je terug op de productdetail pagina. De verwachte afleverdatum van je bestelling wordt ook vermeld bij het afrekenen en in je orderbevestiging. Als je verschillende artikelen besteld met verschillende levertijden, dan geldt altijd de langstdurende levertijd. Je kunt de bestelling volgen door in te loggen in Mijn Sacha.

  • Nadat de betaling heeft plaatsgevonden en de bestelling is afgerond, ontvang je binnen een paar minuten een orderbevestiging op het opgegeven e-mail adres. Geen mail ontvangen? Kijk ook eens in je SPAM-box.

  • Op het moment dat de bestelling verstuurd wordt vanuit ons distributiecentrum, ontvang je een verzendbevestiging. De factuur wordt als PDF bestand meegestuurd met verzendbevestiging.

  • Zodra de bestelling is betaald is het niet meer mogelijk een artikel toe te voegen. Je kunt hiervoor een nieuwe bestelling plaatsen.

  • Neem telefonisch contact op met de klantenservice om je bestelling te annuleren. Zorg ervoor dat je je ordernummer paraat hebt, zo kunnen wij jou nog sneller van dienst zijn.

  • Op https://www.sacha.nl/klantenservice/ruilen-retourneren/ lees je alles over het ruilen of retourneren van een bestelling. 

  • Verpak de artikelen in de originele verpakking en plaats in de verzenddoos. Je ontvangt geen Kiala / UPS retourlabel bij uw zending. Geef het pakket af bij een UPS / KIALA Access Point (www.ups.com/dropoff?loc=nl_nl). Je kunt mondeling doorgeven bij het Access Point dat het pakket voor Sacha bestemd is. Sacha staat bij hun in het systeem. Als je het pakket hebt ingeleverd ontvang je een verzendbewijs. Bewaar dit bewijs goed. Sacha is niet aansprakelijk bij verlies.

  • De retourtermijn is 14 dagen vanaf de eerste dag na levering.

  • Indien je een deel van je bestelling retour stuurt of geen verzendkosten hebt betaald, betaal je geen retourkosten. Indien je € 4,95 verzendkosten hebt betaald en de gehele bestelling retour stuurt, dan vervallen de verzendkosten, je betaalt dan wel de kosten voor het retoursturen van je gehele order. Deze retourkosten bedragen € 4,95. Wanneer je een product wilt omruilen, dan worden alleen verzendkosten in rekening gebracht indien je nieuwe aankoop een totaal bedrag van minder dan € 49,95 heeft. Uitgezonderd hiervan zijn klachten. Bij het retour zenden van een klacht komen de verzendkosten voor het vervangende artikel voor rekening van Sacha.