• Achteraf betalen
  • 14 dagen bedenktijd
  • Snelle levering
Country/Language
bag
Laden...

Klantenservice dashboard

Dashboard

Zoeken

Meest gestelde vragen

  • De bestelling wordt bezorgd door DHL. Het is alleen mogelijk om een bestelling bij een thuis- of werkadres te leveren. Via de mail word je door DHL op de hoogte gehouden van het bezorgmoment. Daarnaast kun je op de pagina https://www.dhlparcel.nl/nl/consument/bezorgtijden jouw bezorgdatum, tijdvenster en locatie checken. Ben je niet thuis? Dan wordt het pakket bij de buren aangeboden. Kunnen je buren het pakket ook niet aannemen? Dan ontvang je een e-mail van DHL en een kaart in de brievenbus dat je pakket de volgende dag af te halen is bij het dichtstbijzijnde DHL ServicePoint. Daarnaast heb je vanaf dat moment de keuze om direct online je bezorgmoment te wijzigen (dit is mogelijk tot 23.59u). Je kan een ander moment of locatie kiezen of je laat het pakket bij je buren afleveren. Indien je online geen wijziging doorvoert, wordt jouw pakket de volgende dag bij het dichtstbijzijnde DHL ServicePoint afgeleverd.

  • De verwachte levertijd van het door jou bestelde artikel vind je terug op de productdetail pagina. De verwachte afleverdatum van je bestelling wordt ook vermeld bij het afrekenen en in je orderbevestiging. Als je verschillende artikelen besteld met verschillende levertijden, dan geldt altijd de langstdurende levertijd. Je kunt de bestelling volgen door in te loggen in Mijn Sacha.

  • Nadat de betaling heeft plaatsgevonden en de bestelling is afgerond, ontvang je binnen een paar minuten een orderbevestiging op het opgegeven e-mail adres. Geen mail ontvangen? Kijk ook eens in je SPAM-box.

  • Zodra de bestelling is betaald is het niet meer mogelijk een artikel toe te voegen of het artikel/maat te wijzigen. Neem contact op met de Klantenservice indien je je order wilt annuleren. Je kunt vervolgens een nieuwe bestelling plaatsen met het correcte artikel.

  • Helaas is het niet mogelijk om je bestelling zelf te annuleren. Neem telefonisch of via onze chatfunctie contact op met de klantenservice om je bestelling te annuleren. Zorg ervoor dat je je ordernummer paraat hebt, zo kunnen wij jou nog sneller van dienst zijn.

  • Retourneren via onze winkels is altijd gratis. Indien je de gehele online bestelling retour stuurt, vergoeden wij de verzendkosten voor je. Wij rekenen dan wel €0,99 aan retourkosten. Deze verrekenen wij voor je met de betaalde verzendkosten van €0,99.

  • Op het moment dat je de bestelling hebt afgerekend in een van de Sacha winkels, ontvang je een orderbevestiging op het opgegeven e-mailadres. Hierop staat de levertijd vermeld.

507 beoordelingen
9.0