• Gratis retourneren mogelijk
  • Gratis verzending vanaf 49,95
  • Achteraf betalen
  • 14 dagen bedenktijd
Country/Language

NU MEER DAN 200 NEW ARRIVALS ONLINE | BEKIJK DE NIEUWE COLLECTIE DAMESSCHOENEN EN HERENSCHOENEN IN ONZE WEBSHOP!

NU MEER DAN 200 NEW ARRIVALS ONLINE | BEKIJK DE NIEUWE COLLECTIE IN ONZE WEBSHOP!

Verzending & Levering

VERZENDING EN LEVERING

Verzendkosten

Als je een bestelling plaatst met een totaalbedrag boven € 49,95 dan is verzending gratis! Voor bestellingen onder € 49,95 brengen wij € 4,95 verzendkosten in rekening.

Levertijd
Wanneer een artikel voorradig is in ons magazijn, dan ontvang je het artikel binnen 1 tot 3 werkdagen. Wanneer het artikel niet voorradig is, dan halen wij het voor je uit een van onze winkels. De levertijd ligt dan tussen de 3-5 werkdagen. De levertijd vind je op de pagina van het betreffende artikel nadat je de juiste maat hebt geselecteerd. Ook staat de levertijd vermeld in de orderbevestiging die je ontvangt nadat de bestelling is afgerond. Als je meerdere artikelen besteld met verschillende levertijden, dan geldt altijd de langstdurende levertijd. Je kunt de bestelling volgen door in te loggen in je Mijn Sacha account.

Het kan voorkomen dat we de verwachte levertijd niet gaan halen. Indien je bestelling een langere levertijd heeft dan vooraf aangegeven, dan laten we dit zo spoedig mogelijk weten via de e-mail.

Bezorging
De bestelling wordt bezorgd door DHL. Het is alleen mogelijk is om een bestelling bij een thuis- of werkadres te leveren. Indien het pakket niet geleverd kan worden, wordt er een briefje in de brievenbus gedaan. Op het briefje staat een code waarmee je via de website van DHL een nieuwe leverdatum kunt plannen. De opties hiervoor zijn:

• Levering bij het dichtstbijzijnde DHL parcelshops
• Het pakket op een andere dag of tijd laten bezorgen
• Het pakket bij een van de buren laten bezorgen

Als het pakket 4 keer niet afgeleverd kan worden wordt deze automatisch geretourneerd naar Sacha.

Let op!
Neem voor het ophalen van je bestelling bij een DHL Parcelshop een geldig legitimatiebewijs mee. De naam op het legitimatiebewijs moet overeenkomen met de naam die op het pakket staat.
Het pakje blijft 7 dagen bij een DHL Parcelshop liggen. Als je het binnen die tijd niet opgehaald hebt, stuurt DHL het terug naar Sacha.

Je bestelling wordt naar het door jou opgegeven afleveradres gestuurd. Een pakket dat niet geleverd kan worden omdat het adres niet juist of onvolledig is, wordt retour gestuurd naar Sacha en vervolgens zo snel mogelijk gecrediteerd. Indien je de bestelling alsnog wenst te ontvangen, dien je een nieuwe bestelling te plaatsen. 

Foutieve levering ontvangen
Het kan voorkomen dat je een artikel met de verkeerde maat of kleur ontvangt. Wanneer dit het geval is kun je het artikel  retourneren via de normale retourprocedure.