Doorgaan naar artikel

Veelgestelde vragen

Hoe neem ik contact op met Sacha?

Kijk op onze contactpagina voor de contactgegevens van Sacha.

Hoe dien ik een klacht in over een online aankoop?

Neem contact op met onze klantenservice via klantenservice@sacha.nl. Vermeld hierbij de volgende gegevens:

1. Wat is de klacht.
2. Waar en wanneer heb je het product gekocht. Indien het om een online bestelling gaat, graag het ordernummer doorgeven.
3. Foto's van de klacht, inclusief een geheel aanzicht van het artikel.

Indien je een klacht hebt n.a.v. een webshoporder dan kun je ook direct een filiaal bezoeken zodat de klacht daar in behandeling wordt genomen. Je dient dan de pakbon van de webshoporder mee te nemen naar het desbetreffende filiaal. 

Hoe dien ik een klacht in over een winkelaankoop?

Als je een klacht in wilt dienen over een winkelaankoop kun je met het artikel en het aankoopbewijs langsgaan bij een filiaal bij jou in de buurt.
Voor overige vragen over winkelaankopen kun je mailen naar klantenservice@sacha.nl of maak gebruik van het contactformulier.

Hoe lang heb ik garantie op mijn artikel?

We bieden 6 maanden garantie op artikelen. Deze garantie is van toepassing op fabricagefouten. Schade aan zolen, ritsen, hakken of applicaties en schade ontstaan door gebruik of slijtage vallen niet binnen deze garantie. Daarnaast ben je zelf verantwoordelijk het artikel goed te onderhouden. Een artikel valt niet onder de garantie indien er een onderhoudsmiddel is gebruikt van een andere aanbieder. Vraag advies over onderhoud in een van onze winkels of neem contact op met de klantenservice.

Hoe kan ik mezelf aanmelden voor de nieuwsbrief?

Je kunt je hier aanmelden voor de Sacha nieuwsbrief.

Hoe kan ik mezelf afmelden voor de nieuwsbrief?

Je kunt je afmelden voor de nieuwsbrief door onderaan de mail te klikken op afmelden.